aku skunk.....

Posted in Tuesday, October 27, 2009
by Lissa DeBeauty







Hy..salam sumer.....bosan gilers....itu yang aku rasa....skunk ni kat opis tak der keja dah aku nak wat...sebabnya staf bertambah...so mana keja aku yang sbelum-belum-belum ni dah disedekahkan pada yang baru masuk..so keja aku menggoyang ler montot yang ngah sakit-sakit ni.......alkisah...aku dah 35 minggu...so sumer staff aku mengofer kan diri utk nolong aku kat opis tuh..so tak yah la aku nak susah-susahkan diri duduk bangun kalo nak amek paper...



apa yang aku rasa skunk ni amatla tak selesanya..kat kusi opis aku jer ada 3 bantal aku letak wat lapik belakang aku yang sakit-sakit nih...rasanya mcm nak putus jer segala mak nenek urat kat belakang nih...dulu masa first bb tak dak plak rasa mcm nih..mungkin faktor usia kot...yer la bukannya muda lagi skunk ni..dulul boleh ler..umur 22 tawun dah pegnant....mungkin juga sebab ini bb boy..mnyak aktif dan berat....mummynyer dah ler kecik comel jer....so itu pasal la ini mcm........erm...dengar kengkawan dah selamat bersalin..lega rasanya...tinggal lagi aku ngan nora la kot duk menghitung hari....semoga sumer nya ok..kengkawan doakan lah keselamatan kami berdua yer.......