I'm Back...

Posted in Wednesday, January 27, 2010
by Lissa DeBeauty














































salam kengkawan sumer..errmm..dah 7 hari aku star keje kat opis nih..erm..penat sungguh..ni barula sempat nak singgah jap nih....erm...aku takdak per nak story pung...saja nak tepek gambaq kat page aku ni wat tatapan kengkawan...tapi sebelum tuh aku nak kenalkan satu jamu yang memang bagus dan berkesan untuk semua pompuan dan anak dara...erm..memang baguih...tak mahal...cuma RM 45 jer...kat dalam tuh sumer jenis herba ada yang memang khasiatnya amat bagus kat orang pompuan nih.....rasanya sedap mcm kurma.....so jamu ni la aku makan skunk untuk khasiat dalaman dan luaran badan aku ni..badan kena jaga kan...kalo tak sakit sana sini sendiri tanggung.....tak rugi pun kita spendkan skit wit gaji kita untuk kesihatan kita kan.....semuanya utk yang tersayang....dan yang disayangi......kalo berminat nak try tinggalla pesan kat aku or call jer aku kat 014-2672305 k......