2 weeks after raya....

Posted in Wednesday, September 30, 2009
by Lissa DeBeauty















erm...Selamat Hari Raya kepada semua.....


Erm..sonot tengok pic raya kengkawan...aku plak sikit sngat ler snap pic ngan puteri aku tuh..alhamdulillah walaupun dah hampir tujuh bulan tidak berjumpa namun pertemuan untuk 3 hari telah aku gunakan sebaik2 mungkin bersamanya...mungkin boleh dikatakan rinduku padanya terlepas sedikit cuma tapi apakan daya....terpaksa la aku terima seadanya...


Kat bawah ni ada la beberapa keping kenangan aku bersamanya yang sempat diambil...aku pung satu juga terlupa nak rakam detik2 indah bersamanya walhal camera dikilik ke hulu ke hilir..ish..ish..nyesal..nyesal...


Tapi karenah nyer terlalu la mengada2 dan terlebey manja...sebabnya?? yer la hidup tanpa kasih sayang sepenuhnya dari seorang ibu...yang ada pun hanya la ibu tiri yang hanya dapat menumpang kasih untuk secalit cuma...so bila dah jumpa si ibu mula la merengek2..namun aku rela kerana aku faham perasaan mu wahai anak....aku mengerti apa yang kau rasa wahai puteri....bersabar la sayaaaaaaaang..kerana doaku selalu mengiringi langkahmu di sana.....