Balik Kampung...

Posted in Wednesday, September 2, 2009
by Lissa DeBeauty









Erm...last week aku ngan husbang alik kg.....nek bas jer....dah la tuh bas tambahan plak tuh...sakitnyer la pinggang aku yang ramping nih....yer la kalo bas tambahan kat seatnyer still yang dua dua tuh...fuh...se'ehnyer la perut aku nih....tapi teringatkan niat nak berbuka puasa dgn family kat kg terpaksala aku bersabau juga.....balik kg memang tak lekat kat umah pung...keje berjalan jer....bawa mak aku g soping baju raya adik2.....buka puasa pung kat dalam keter jer....tapi tak tahan nya bila aku dan somi balik sini barula mak aku masak kerabu kerang ler...rendang ler....time aku ada tak da la plak....mak..mak...tak leh jadik nih....
Erm...31 ogos aku dah gerak balik sini.....erm..nasib badan..bas tambahan lagi...sib baik aku cepat cup tempat..leh duk depan skali...tapi bila sampai rawang kena plak tukar bas...cikoi betoi drebar bas tuh.....rasa2 aku ada la 10 jam aku kat dalam bas tuh...alkisahnya jam kat highway coz ada accident...biasa la musim2 hujang nih...ader jer aral....paling aku hangin satu perut nih.....dia tak nak anto aku dan si somi juga ader la bebudak lain ke klang...walhal...aku beli tiket ke klang...mcm tu la orang kita ni kan..plak2 driver bas tambahan nih..kalo depa rasa malas nak g alasannyer driver bas yg sekor lagi tak bagi tau pun....ader yang nak ke klang.....bayar mahal tapi service cam hampeh....
Oh yer ..ni ada aku tepekkan beberapa pose yg aku amek time balik kg ari tuh ngan family aku dan juga perut aku yang dah mcm tembikai tu..baru jer 6 bulan....kekekekeke.....