Menghitung Hari Nak raya.........

Posted in Tuesday, September 15, 2009
by Lissa DeBeauty





Hy sumer...slamat berposyer dan selamat menyambut Aidilfitri yang dah tak baper lama nak sampai nih...huhu...sioknyer ...tapi tak baper siok sebab mlm raya kedua baru nak gerak balik kg aku nun kat Kedah nu...1st raya kena raya kat sini dulu ler..

so kengkawan sumer mesti dah ready2 nak raya kan...aku plak tak baper nak masyuk raya ni coz bonusnyer ciput la sngt...tapi syukur la yer...dpt juga aku wat modal balik kg....yer la kalo nak balik kedah sekuwang2nyer dua ratus dah kena ada dalam tangan...(tol dan minyak)

Untuk Pijot jgn lupa mai umah aku yer raya kedua...laksa aku sentiasa menunggu kehadiran hang...kekkeke...jgn tak mai tau..aku nak p jalan tak larat dah..sakit pinggang....

Owh yer....kat bawah ni adala pic si along dan anaknyer bersama aku waktu jumpa di PLaza Alam Sentral tempoh hari..erm dah lama tak jumpa...so jumpa kejap pung dah terlepas sikit windu nih...si Danish tu bukan main lagi nak berjalan2 yer...erm..aku juga selitkan pic terbaru aku setelah dimake over rambut aku yang ditegur along bak kembang semangkuk tuh...kekkeekke...so aku pun terus la g straight kan rambut aku tu...kekkekkekke...tapi aku rasa tembam nyer la aku nih..dah mcm badak berendam plak...kekkeek...so raya ni ngan rambut baru aku ler......kekkekek....

ok ler kengkawan,,,ini jer aku rasa boleh khabar-khabarkan dan renung2kan...selamat beramal.........