Dah lama tak hupdate ni.....

Posted in Tuesday, August 25, 2009
by Lissa DeBeauty

erm..SElamat Menyambut RAmadhan kepada semua kengkawan....
dah lama aku tak menghupdate blog ni rasanya.....tak modal sgt aku nak membebel.....
ermm....alhamdulillah bulan Ramadhan ni aku harap dapat la aku berpuasa penuh...stakat ari ni aku masih boleh bertahan..walaupun si kecik asyik menendang jer kat dalam sini...minta diisi kot...tapi sabor..sabor.....Skunk ni aku dah 26 minggu...kejap jer....kengkawan dah ada yang selamat...aku blum aku lagi....hopefully everything's gonna be ok.....skunk pun sejak pegnant ni tak plak giler nak berposing...erm...mungkin aku nak tunggu boyot sikit kot...baru nak enterprem...kekekeke.....
erm....batuk aku ni pun blum baik lagi nih..dah terkincit-kincit kat opis nih...hai mengalahkan orang yang dah nyanyuk plak.....tapi penat juga la.....sampai dah pegi sedut gas kat klinik...penat nyer pasal..hopefully tak der la berpanjangan batuk aku nih.....
erm....k la untuk ari nih....perut dah berkaroke ni......bb asyik men futsal jer kat dalam ni..jap g kul 5.30 aku dah nak cau...nak g menjamu mata kat mais...kat situ tak ramai sangat orang..so tak der la aku bau mcm2 bila berjalan......k la kengkawan...selamat berposyer..dan selamat berbuka yer...semoga puasa kali lebih membawa makna kpd sumer yer.......tadaa....