aku Di Melaka......

Posted in Tuesday, June 16, 2009
by Lissa DeBeauty






















Erm...pada 10 Jun - 12 Jun baru-baru ni aku telah terpaksa menghadirkan diri aku ke Seminar Setiausahan UiTM untuk kali ini...erm..terpaksala aku gagahkan diri ku ini walaupun tak baper nak sihat....penatnyer ya RAbbii...dah mcm btn plak....jadual cukup fixed.....nak mandi pun ader masa 5 minit jer...so mandi ngan tak mandi samer je la........tiap2 tawun ni merupakan aktiviti tetap kelab setiausaha di UiTM...insyaallah tawun depan mungkin ke Sabah plak bah...heheheh...mcm besh......harap2 bb yang bakal aku lahirkan nanti dah besor...leh ler tinggalkan kat daddy dia.....






Skunk ni usia kandunganku baru memasuki 16 weeks..erm...there's along way to go....hopefully sumernyer okey jer....tak sabar rasanya aku menanti saat kelahiran bb kedua setelah 6 tawun berlalu.....yang sulung pun dah besar panjang....dah mcm kakak ngan adik...kekkkee.....so bila mengandung kali ni samer la rasanya cam pegnen anak pertama...tak der bezanyer....badan ni tak tau la bila nak ok..nak bangun pun nak kena orang tlung tarikkan ...kalo tak jwbnyer tak bangun ler aku....berat bontot dan perut.....tulang bontot ni asyik sakit jer...fffuuuh....nikmatnye ngandung......sabor..sabor...






erm...so kat sini ada la sekeping dua pic masa kat Melaka wat kenangan.........