Saje bosan...

Posted in Thursday, April 15, 2010
by Lissa DeBeauty




Hy salam semua...ari ni aku tak dak menda nak ckp ler...bosan lagi adalah..bos dah tiga ari tak der kat opis ne..memang ler yippie..tapi at the same time bosan gak...balik2 aku terjah blog aku sniri n makeup artist yang lain...so far lum lagi ada job utk aku..tak per la aku sabar...mungkin lum rezeki aku nih...tapi aku tetap pomotekan blog aku kat semua owang..heheheh...so kepada kengkawan yang nak gunakan khidmat aku lerh ler tinjau kat blog aku tuh...aku tau aku bukannya famous makeup artist tapi aku yakin dgn bakat kurniaan tuhan dan ditambah dengan minat aku boleh merealisasikan impian aku ni jadi kenyataan...hehehe....(nak sedapkan ati sniri ni)


erm skunk ni laki aku tak dak kat sini..dah seminggu aku jadi bujang...aper lagi...pulun ngan bola sepak dia la...so teramat ler bosannya...erm at the same time aku plak ngah berdegup kencang ni coz bos aku akan tamat perkhidmatannya kat sini...so akan dapat bos baru plak..erm mungkin prof plak..adusss..pening kepala aku.....kalo la betul prof yang dimaksudkan oleh timb. pengarah aku tuh...memang kecut perut aku...fuhhhh....erm actuallya aku nak enteprem pic terbaru bb aku masa kat perlis ahad lepas ngan daddy dia nih..adus rindunya aku nih...bb dah start makan bubur nasi ngan carrot...mak kata dah mula angkat lutut dia nak merangkak plak..erm 22 hb ni baru masuk lima bulan....cpat betul si gomuks ni nak merangkak plak...mesti penat ler atoknya nih..heheheh..