Ernmmm ini la Ekin....

Posted in Wednesday, March 18, 2009
by Lissa DeBeauty




hy..hy..ermm...aktually aku nak tunjukkan kowang apa yang aku dapat sempena 1st anniversarry aku...tapi geram toi la akunyer tenet down lak....so tak dapat la upload ari nih...tunggu ja la sok....


erm...hujung minggu ni kat shah alam ada karnival belia 2009.....so aku apa lagi mengambil la kesempatan dengan berniaga kat booth tu...aku promote aku nyer laksa utara la...aku rasa pijot nah makan kot laksa aku tuh...heheh...selain tu aku juga jual kepok lekor...kekeke....sonotnyer le wat duit nih...heheh.....mcm last week aku niaga pearl dan brooch daripada Sabah.....itu la biz aku sejak kebelakangan nih...nak harap gaji tak cukup wei...erm nanti aku upload pic2 pearl tuh..so kepada kengkawan yang nak beli pun boleh juga...boleh aku poskan.....cantik2...design dia....kilat-kilat lagi sebabnya kristal dia bukan daripada Korea...


Erm tuk penjualan laksa aku nih...aku import adik aku dari Larkin tolong aku..heheh....tak yah la aku nak upah orang lain tolong aku...erm..so kepada kengkawan....rajin2 datang la ke shah alam ni...erm...mungkin bulan depan di Putrajaya plak...dia mcm road tour la......hehehhe


wokes..ini aja untuk kali ni.......